Shared Custody
The first TV series directed by Javier Fesser tells the story of Cris and Diego, who just broke up and agree they want to stay friends. But that gets tricky when they move back in with their parents. The grandparents are eager to treat them like kids again. It doesn’t matter that Cris and Diego are over forty years old, or have a five-year-old daughter, Cloe.
The first TV series directed by Javier Fesser tells the story of Cris and Diego, who have just split up. As the modern couple they are, they're set on doing divorce without lawyers. They want to stay friends. But that’s easier said than done, as life is tough, and breakups are even tougher—especially if you have to move back in with your parents because you can't balance work with family or manage rent on your own. The grandparents are more than ready to help however they can, but they’re also eager to treat them like kids and meddle in everything. Cris and Diego are over forty years old and even have a daughter, Cloe—a five-year-old who learns to take full advantage of her grandparents’ newfound passion for spoiling her.