Weekend Family
Every weekend, Fred takes care of his daughters: Clara (sixteen years old), Victoire (thirteen years old) and Romy (ten years old). Each has a different mom with whom they live during the week. A new step-mother joins this happy family when Fred falls madly in love with Emma, a Canadian student finishing her PhD in child psychology.
Clara, sixteen years old, is Laurence’s daughter. Laurence has a vintage café with her wife and stepson. Victoire, thirteen years old, is tightly-wound CEO Marie-Ange’s daughter. And Romy, ten years old, is the daughter of a Spanish actress, Helena. The girls’ dad is Fred, a physio who has custody of his daughters from Friday to Sunday. One day, Laurence sends Fred a client, Emma, who has hurt her back and Fred falls madly in love with her. Six months later, Emma moves in with Fred and his girls. All together, they become a new, weekend family!