Just Roll With It
Filmed before a studio audience, “Just Roll With It” blends improv comedy with a scripted family sitcom that gives the audience the power to pick what happens next! Follow the newly blended Bennett-Blatt family, preteen stepsiblings Blair and Owen and their parents Rachel and Byron, as they navigate everyday family life while balancing a household of contrasting personalities. Through it all, the Bennett-Blatts, and the actors who play them, take whatever life (and the studio audience) throws at them…and they “Just Roll With It!”