New Season Announced, Catch Up on the Series
The Artful Dodger is a brilliant surgeon, and a reformed thief trying to make good, in the colonial town of Port Victory. His mentor Fagin keeps dragging him into heists, and he’s mixed up with the Governor’s daughter, Lady Belle. Can The Artful Dodger escape his past?