One Strange Rock
From filmmaker Darren Aronofsky, producer Jane Root, and host Will Smith, One Strange Rock reveals the magical twists of fate that have allowed life to thrive only on Earth. This is a story told by the only people to have left it behind — astronauts.
National Geographic, acclaimed filmmaker Darren Aronofsky and award-winning producer Jane Root present a cinematic event series hosted by Will Smith. One Strange Rock reveals the magical twists of fate that have allowed life to thrive only on Earth. It’s an extraordinary story brought into perspective by the only people to have left it behind — astronauts.