Austin & Ally
Opposites rock when an unlikely partnership is formed between Austin, an extroverted musician/singer, and Ally, a brilliant yet shy songwriter - and their two best friends, Trish and Dez. Austin and Ally combine their talents to create a true musical tour-de-force, but will they be able to make it when embarrassing footage of Austin starts showing up on a local blog or Dez misreads the words and gets a kangaroo for Austin’s next video?