Fosse/Verdon
Influential choreographer Bob Fosse and acclaimed Broadway dancer Gwen Verdon begin a decades-long personal and professional partnership that changes the face of American entertainment, but they pay a price in their pursuit of greatness.
Spanning five decades, “Fosse/Verdon” explores the singular romantic and creative partnership between Bob Fosse and Gwen Verdon. He is a visionary filmmaker and one of the theater’s most influential choreographers and directors. She is the greatest Broadway dancer of all time. Only Bob can create the groundbreaking musicals that allow Gwen to showcase her greatness. Only Gwen can realize the unique vision in Bob’s head. Together, they will change the face of American entertainment – at a perilous cost.