Army Wives
Fort Marshall merges with Fort Bring which makes for a crowded Army base. This merger allows for a remarkable set of women -- some familiar, some new – to form friendships that see them through the challenges of Army life as their husbands serve at a dangerous outpost in Afghanistan.