Zenimation
Unplug, relax and refresh your senses with the soundscapes of Disney Animation’s Zenimation. Whether it’s Raya and Sisu in the rain, baby Moana being called by the ocean, or the Beast transforming into a human, these iconic scenes become an aural soundscape experience like no other.
Zenimation, the series that creates a mindfulness soundscape experience with scenes from the timeless films of Walt Disney Animation Studios, returns for a new season. Enjoy moments from over eight decades of acclaimed films – including scenes from Disney’s first feature Snow White and the Seven Dwarfs all the way through to never-before-seen moments from Raya and the Last Dragon. Unplug, relax, and refresh your senses with the soundscapes of Disney Animation’s Zenimation, a tribute to the visual and sound artists who have created Disney Animation’s legacy of films. Created and edited by David Bess. Executive produced by Amy Astley. From Walt Disney Animation Studios.