ZOMBIES: Addison's Monster Mystery
Addison is hosting the Halloween Fall Ball and going above and beyond to make it extra spooky fun. After giving the Shrimpy costume a makeover using some stones from the Wolf Den, a mysterious power brings the costume to life like it’s Frankenstein’s monster--Monster Shrimpy begins terrorizing everyone and smashing everything in his path! Zed and Willa will need to work together with Addison to save the Fall Ball… and Seabrook itself!