Zombies: Addison's Moonstone Mystery
At Seabrook High, zombies, werewolves and humans are all co-existing! Things are going well between Zed and Addison until the new girl, Vanna shows up with a big secret! At first, it seems that Vanna will fit right in – she appears to be mysterious and kind, her striking purple & red hair complemented by her fashionably goth look. Addison makes an immediate connection with the new girl and takes her under her wing. But we soon learn Vanna is not all that she seems – she’s actually ... a vampire!