ZOMBIES: The Re-Animated Series
Get ready for musical fun and new friends, as we follow the daily lives of Zed, Addison, and the entire Seabrook crew. Using A-Spen’s alien time warp technology, Zed and Addison start their senior year all over again, so they can redo it with all their friends! And this senior year is going to be the best one ever, with the crew hanging out, having fun, and doing everything from saving the town to saving their favorite drink in the cafeteria. At Seabrook, even an ordinary day in high school can turn into a wild, ridiculous adventure.