Súboj osudov
Je náš osud vopred daný? Dokáže ho niekto predpovedať? Na tieto otázky hľadá odpoveď prevratná súťaž. Štyridsaťdeväť najlepších kórejských šamanov, expertov na sadžu, tarot a čítanie z tvárí, si zmeria svoje sily. Postúpia len tí, ktorí dokážu predpovedať osud. Kto nakoniec zvíťazí?