Reality show, Herné programy
V reality šou „Got to Get Out“ môžete zostať spolu a podeliť sa o rastúcu kopu zlata alebo utiecť a všetko ukradnúť. Čo sa stane, ak sa pokúsite utiecť a nevyjde vám to? Stanete sa ich väzňom a váš zločin je, že ste chceli všetkých oklamať. Čo urobia oni? A čo urobíte vy? Budú všetci za jedného alebo nikto za všetkých?