Early to Bed
Donald strávi noc tým, že nedokáže spať kvôli tikajúcemu budíku a skladacej posteli, ktorá ho chytá do pasce, keď sa zloží.
Ospalý Donald sa chystá ísť do postele, ale na ceste čelí niekoľkým výzvam. Akonáhle je konečne pripravený spať, v bdelom stave ho udržiava otravne hlasný tikajúci budík. Dočká sa Donald konečne vysnívaného spánku?