Winter Storage
Keď Chip s Dalom nemôžu nájsť ďalšie žalude, snažia sa získať zásoby, ktoré Donald používa na opätovné vysadenie oblasti. Hoci sa Donaldovi podarí chytiť ich, utečú mu a pomstia sa.
Chip s Dalom zbierajú žalude na zimu, ale žiadne už nevedia nájsť. Vidia, že Donald používa žalude na vysadenie oblasti stromami, a vymyslia plán, ako od neho orechy dostať. Donald s Chipom a Dalom stoja proti sebe v bitke o žalude.