Ciao Alberto
Kým je Albertov najlepší kamarát v škole, on si užíva nový život v Portorosse, kde pracuje po boku Massima, jednorukého rybára. Alberto sa naňho snaží urobiť dojem, ale veľmi sa mu to nedarí.