Luca
Pôvodný film Luca od štúdií Disney a Pixar je príbehom o dospievaní chlapca, ktorý trávi nezabudnuteľné leto plné zmrzliny, cestovín a nekonečných jázd na skútri v krásnom prímorskom mestečku na talianskej riviére. Luca (v slovenskom znení Erik Koníček) tieto dobrodružstvá zažíva so svojím novým najlepším priateľom Albertom (v slovenskom znení Alex Koníček), no ich spoločnú zábavu ohrozuje veľké tajomstvo – obaja sú morské príšery zo sveta pod morskou hladinou. Film Luca režíroval na Oscara nominovaný Enrico Casarosa (La Luna) a produkovala ho Andrea Warren (Láva, Autá 3).