The Pre-Opening Report from Disneyland
Do otvorenia Disneylandu ostáva len niekoľko dní a Walt prináša posledný pohľad na mnohé detaily potrebné na to, aby bol park pripravený.
Do otvorenia Disneylandu ostáva len niekoľko dní a Walt prináša posledný pohľad na mnohé detaily potrebné na to, aby bol park pripravený. Začne tým, že divákom ukáže veľkú mapu lokality a potom predstaví Winstona Hiblera, ktorý hovorí o tom, ako technici štúdia navrhli a postavili nezvyčajné horské dráhy a predstavenia, ktoré sa majú otvoriť.