Zo zákulisia atrakcií
Seriál Zo zákulisia atrakcií vám predstaví pozadie vzniku a fungovania najikonickejších a najobľúbenejších atrakcií parkov Disney. Ako tím Imagineers vmestil do Strašidelného domu 999 veselých strašidiel? Kedy sa Piráti z Karibiku vylodili v Anaheime? Od Expedície: Džungľa až po Star Wars: Galaxy's Edge a ešte ďalej zábavné parky Disney ohurujú milióny návštevníkov – toto je príbeh o tom, ako sa im to darí dokázať.
Príbeh atrakcie Jungle Cruise je plný zvratov, technologických kúziel a trápnych vtipov!
Zámky sú srdcom Disney parkov po celom svete. Vypočujte si jedinečný príbeh každého z nich.
Neuveriteľný príbeh o tom, ako postavili toto ikonické Disney stredisko. Ale nebol to Walt!
Pozrite sa, ako táto obľúbená atrakcia prvýkrát nadchla návštevníkov Svetového veľtrhu v New Yorku!
Nastupovať! V Disney parkoch sa hýbe všetko, a hlavne návštevníci - po zemi, po vode aj vo vzduchu.
Táto nevídaná prezidentská atrakcia na Liberty Square oživuje najvyšších politických predstaviteľov.