Firefly
Sci-fi western odohrávajúci sa 500 rokov po celosvetovej občianskej vojne, ktorý sa sústredí na odpadlícku posádku malej transportnej vesmírnej lode.
Po vyčerpaní pozemských zdrojov je posádka hviezdnej lode nútená v roku 2517 túlať sa vesmírom a hľadať niekde inde. Kapitán Malcolm „Mal“ Reynolds (Nathon Fillion) sa snaží udržať odpadlícku bandu nažive a na ceste, nech sa deje, čo sa deje.
Mal ide na večierok a dúfa, že tam získa zákazku, namiesto toho sa však ocitne v problémoch.
Posádka má zákazku v meste, v ktorom má Jayne pár kamarátov aj nezmieriteľných nepriateľov.
Na lodi Serenity je kvôli výbuchu motora nedostatok vzduchu a loď je bezvládne unášaná vesmírom.