Emergence
Policajná riaditeľka si k sebe vezme malé dieťa, ktoré nájde opustené v blízkosti miesta záhadnej nehody. Dieťa si však nepamätá, čo sa stalo. Vyšetrovanie ju privedie k sprisahaniu, ktoré je väčšie, ako si kedy vedela predstaviť, a totožnosť dieťaťa sa stane záhadou, od ktorej sa odvíja všetko ostatné.