Stan Lee
Dokumentárny film od štúdia Marvel a uznávaného režiséra Davida Gelba mapuje, ako sa zo Stana Leeho, známeho aj pod prezývkou "Stan the Man", stala ikona vo svete komiksov a popkultúry. Dokument sleduje jeho život od detstva, kedy ho svet poznal pod menom Stanley Lieber, až po jeho vzostup v Marvel Comics. Vďaka použitiu archívnych materiálov zachytáva život, kariéru a odkaz Stana Leeho jeho vlastnými slovami.
Oficiálny dokumentárny film "STAN LEE" od štúdia Marvel a uznávaného režiséra Davida Gelba zobrazuje, ako sa zo Stana Leeho, známeho aj pod prezývkou "Stan the Man", stala ikona vo svete komiksov a popkultúry. Dokument rozpráva jeho životný príbeh od náročného detstva, kedy ho svet poznal pod menom Stanley Lieber, až po Stanov vzostup v Marvel Comics. Vďaka použitiu archívnych materiálov, od súkromných domácich videí, cez rozhovory až po audionahrávky, zachytáva príbeh Stana Leeho jeho vlastnými slovami. Film skúma Stanov pôvod, ako aj to, čo z neho vzniklo: rozsiahly vesmír príbehov s trojrozmernými postavami, ktoré oslovovali ľudí na celom svete. Je preto nielen príbehom o komiksoch a vášni, ale aj intímnym portrétom Stana Leeho, jeho filozofie a pretrvávajúceho vplyvu.