Animal Stories
Štúdio Film Bilder dalo mladým animátorom za úlohu vybrať si zvieratko, vymyslieť príbeh, navrhnúť dizajn a všetko to rozpohybovať vo svojom vlastnom štýle. Mali len dve požiadavky: aby film pochopili aj malé deti a aby bol vtipný a dojímavý. Výsledné animáky sa potom použili v populárnej relácii stanice SWR s názvom „Poznám jedno zvieratko“.
Štúdio Film Bilder dalo začínajúcim animátorom z Filmovej akadémie Bádensko-Württembersko voľnú ruku. Ich úloha? Vybrať zviera, vymyslieť príbeh, navrhnúť dizajn a všetko to rozpohybovať. Podmienky boli dve: aby rozumeli aj malé deti a aby sa pri tom skvele zabavili. Výsledné animáky sa použili v populárnej relácii stanice SWR s názvom „Poznám jedno zvieratko“, ktorá získala ocenenia ako Prix Jeunesse.