Hard Way: The Action Musical
V prvom akčnom muzikáli na svete sa Jake a jeho tím S.W.A.T. rozhodnú prepadnúť opustenú továreň, aby zlikvidovali najnebezpečnejšieho teroristu v krajine – a to v tanečnom prevedení.
"Jake pri operácii S.W.A.T. neďaleko Detroitu stratí svojho najlepšieho priateľa Zacha. O osem mesiacov neskôr sa Jake a jeho tím snaží dolapiť „Matku“ – teroristu zodpovedného za Zachovu smrť. Za spevu a tanca si tím razí cestu územím nepriateľa. Potom ich však Jakeova slepá túžba po pomste zavedie do smrtiacich rúk ostreľovača. Dokáže Jake priznať svoje city a zachrániť tak svojich spolubojovníkov?"