Enjoy
Michael (Himesh Patel) nedokáže úprimne verbalizovať svoje problémy a zúfalo hľadá východisko zo svojej bezodnej depresie. Stále viac sa uzatvára do vlastnej ulity a jeho priateľka Katie (Maddy Hillová) ho opakovane prosí, aby sa pokúsil myslieť pozitívnejšie.
Michael nedokáže úprimne verbalizovať svoje problémy a zúfalo hľadá východisko zo svojej bezodnej depresie. Stále viac sa uzatvára do vlastnej ulity a jeho priateľka Katie ho opakovane prosí, aby sa pokúsil myslieť pozitívnejšie. Až keď sa dostane na pretras jeho rozháraný vzťah so študentom Archibaldom, Michael konečne získa dôvod na nádej. Snímok „Enjoy“ ponúka netradičné skúmanie mužskosti, duševného zdravia mužov a toho, ako sa spoločenské stereotypy týkajúce sa depresie u mužov prejavujú naprieč rôznymi generáciami.