Mid-Century Modern
Seriál zobrazuje troch kamarátov gayov v pokročilom veku, ktorí sa po nečakanej smrti rozhodnú stráviť svoje zlaté roky spolu v Palm Springs, kde žije najbohatší z nich so svojou matkou.
Seriál zobrazuje troch kamarátov gayov v pokročilom veku, ktorí sa po nečakanej smrti rozhodnú stráviť svoje zlaté roky spolu v Palm Springs, kde žije najbohatší z nich so svojou matkou. Žijú spolu ako rodina, ktorú si vybrali, a nezáleží na tom, aké ťažkosti ich postretnú, lebo vždy je nablízku niekto, kto vám pripomenie, že by bolo lepšie, keby ste svoj krk zverili plastickému chirurgovi.
Sybil pomôže Arthurovi získať prácu a Jerry sa snaží dostať na koncert Donnyho Osmonda.
Kamaráti konfrontujú svoju susedku, populistickú kongresmanku, ktorá sa v noci mení na párty ženu.
Bunny požiada Jerryho a Arthura, aby dovolili Mindy pridať sa k ich picklebalovému tímu.