Základná škola Willarda Abbotta
Komédia z pracovného prostredia sleduje skupinu oddaných a zapálených učiteľov – a riaditeľa bez hudobného sluchu – ako zdolávajú nástrahy školského systému vo Philadelphii. Napriek tomu, že je všetko proti nim, sú odhodlaní pomôcť svojim študentom, aby uspeli v živote. Aj napriek tomu, že títo úžasní verejní činitelia čelia početnej presile a nemajú dostatok financií, milujú svoju prácu. Nemajú však v láske ľahostajný prístup školského obvodu k vzdelávaniu detí.