Alica v krajine zázrakov
Spadnite do zajačej nory a zažite fantastické dobrodružstvo s Alicou! Toto je nová nápaditá verzia tej najobľúbenejšej rozprávky. Alica (Mia Wasikowska) má 19 rokov a vracia sa do čarovného sveta, aby objavila svoj skutočný osud. Táto Krajina zázrakov sa nepodobá na nič, čo ste kedy videli. Neobyčajné postavy, ktoré milujete, ožívajú v bohatšej a farebnejšej podobe. Sú tu Klobúčnik (Johhny Depp), Biela kráľovná (Anne Hathaway), Červená kráľovná (Helena Bonham Carter), Biely zajac a ďalší! Toto je triumfálny filmový zážitok pre každé publikum.