Alica v Krajine za zrkadlom
Keď Alica natrafí na magické zrkadlo a vráti sa do kráľovstva Podzeme, zistí, že jej priateľ Šialený Klobučník (Johnny Depp) stratil svoju mnohakosť. Vydáva sa preto na výpravu, aby ho zachránila, kým vyprší čas.