Keď kuriatku s dobrými úmyslami padne na hlavu „kúsok neba“, predpokladá, že sa mu zrúti svet. Kuro Little musí spolu so smiešnou partiou kamarátov vymyslieť plán na záchranu planéty pred mimozemskou inváziou a dokázať, že najväčší hrdina sveta je malé kura. Keď obloha skutočne padá a zdravý rozum odletí, kto zachráni svet?