Divočina
Keď skupina chlpatých priateľov utečie zo zoo, musia spojiť sily, aby sa im podarilo prežiť v tej najväčšej a najbláznivejšej džungli na svete – v meste New York.
Keď skupina chlpatých priateľov utečie zo zoo, zisťuje, že New York je najväčšia a najbláznivejšia džungľa na svete. Keď teraz čelia novej výprave a najväčšej výzve vo svojich životoch, musia spojiť sily, aby sa im vonku podarilo prežiť.