Osamelá žena, ktorá nachádza útechu v lúštení krížoviek, si uvedomí, že odpovede sú všade okolo nej. V dôležitý deň svojho života začína nachádzať odpovede na otázky všade okolo seba. Premýšľa, či je to nejaké kúzlo, náhoda alebo niečo úplne iné.