Can You Ever Forgive Me?
Melissa McCarthyová dokonale hrá v tomto pútavom príbehu – podľa skutočných udalostí – spisovateľky na mizine, ktorá sa uchýli ku klamstvám, podvodom a čistému zločinu, aby sa dostala späť na vrchol.
Melissa McCarthyová sa predstavuje v adaptácii memoáru Can You Ever Forgive Me?, skutočného príbehu úspešnej autorky životopisov celebrít (a priateľky mačiek) Lee Israelovej (Melissa McCarthy), ktorá sa živila v 70. a 80. rokoch písaním o ľuďoch ako Katharine Hepburn, Tallulah Bankhead, Estee Lauder a novinárka Dorothy Kilgallen. Keď Lee už odmietajú vydávať, pretože nedrží krok so súčasným vkusom, zmení svoje umenie na podvody, v čom jej pomáha verný priateľ Jack (Richard E. Grant).