Druhá šanca
Ide o príbeh z obdobia hospodárskej krízy, v ktorom boxer a ľudový hrdina Jim Braddock porazí šampióna ťažkej váhy, Maxa Baera, v 15-kolovom krvavom zápase z roku 1935.
V tomto veľkolepom silnom príbehu inšpirovanom skutočnými udalosťami si zahrali Oscarom ocenení Russell Crowe a Renee Zellwegerová. V čase, keď Amerika potrebovala šampióna, sa objavil nečakaný hrdina, ktorý dokázal, ako ťažko dokáže človek bojovať, aby získal druhú šancu pre seba aj svoju rodinu. Boxer Jim Braddock sa náhle ocitne pod drobnohľadom celého národa, musí prekonať všetky prekážky a ohromiť svet jedným z najúžasnejších návratov v histórii. Motivuje ho láska k rodine a je odhodlaný premeniť svoj nereálny sen na skutočnosť.