VÍKEND S RODINOU
Fred sa každý víkend stará o svoje dcéry: (šestnásťročnú) Claire, (trinásťročnú) Victoire a (desaťročnú) Romy. Každá z nich má inú mamu, s ktorou žijú počas týždňa. Do tejto šťastnej rodiny pribudne nová nevlastná matka, keď sa Fred bláznivo zamiluje do Emmy, kanadskej študentky, ktorá dokončuje doktorát z detskej psychológie.
Šestnásťročná Clara je dcéra Laurence. Laurence má so svojou manželkou a nevlastným synom historickú kaviareň. Trinásťročná Victoire je utiahnutá dcéra generálnej riaditeľky Marie-Ange. A desaťročná Romy je dcérou španielskej herečky Heleny. Otcom dievčat je Fred, fyzioterapeut, ktorý má dcéry v starostlivosti od piatka do nedele. Jedného dňa Laurence pošle Fredovi klientku Emmu, ktorá si poranila chrbát, a Fred sa do nej bláznivo zamiluje. O šesť mesiacov neskôr sa Emma presťahuje k Fredovi a jeho dievčatám. Všetci spolu sa stanú novou, víkendovou rodinou!