Víkend s rodinou: Vianočný špeciál
Pre Freda sú Vianoce symbolom dobrého jedla, darčekov a času stráveného s rodinou. Pre Emmu však Vianoce znamenajú podeliť sa o ne s ľudmi v núdzi. Veľmi jej chýbajú rodičia a ich tradície, a tak jej Fred navrhne, aby išla do Kanady. Emma žiada, aby sa k nej pridali, lenže matky jeho dcér ich odmietajú pustiť preč tak narýchlo. Fred mieni ísť s Emmou za každú cenu, a tak Vic, Romy a Clara robia všetko pre to, aby im v odchode zabránili. A ešteže tak spravia, pretože na ceste sú nečakaní hostia.
Emma, Fred a dievčatá oslavujú Vianoce po prvýkrát spolu. Fred pripravuje hostinu. V Emminej rodine sa však Vianoce oslavujú úplne inak. Každý rok zorganizujú spolu s rodičmi charitatívne predstavenie. Fred je z toho dojatý, ale ani napriek tomu nemieni tento rok oslavovať Vianoce inak, než je zvyknutý. Keď vidí, že Emma smúti za domovom, kúpi jej letenku do Kanady. Emma má však lepší nápad: čo keby sa k nej Fred spolu s dievčatami pridali? Fredove exmanželky sa zhodnú na jednohlasnom nie, ale Fred trvá na tom, že on pôjde určite. Clara, Vic a Romy odmietajú prísť o možnosť stráviť Vianoce spolu a snažia sa Fredovi nahovoriť, že stratil svoj pas. Vtom sa na prahu dverí zjavia nečakaní hostia!