Dobré ráno, Vietnam
Robin Williams podáva komediálny výkon ako armádny DJ Adrian Cronauer. Cronauera vyšlú do Vietnamu, kde má mať rannú rozhlasovú šou, a jeho veselé bľabotanie je hitom u vojakov v teréne, no jeho upätým nadriadeným spôsobujú bolesť hlavy.