Za nepriateľskou líniou
Owen Wilson a Gene Hackman sa predstavia v hlavných úlohách príbehu námorného navigátora, ktorý sa dá na útek pred neľútostnými nepriateľskými jednotkami, keď je jeho lietadlo zostrelené nad nepriateľským územím.
Po zostrelení pilota, ktorý sa snaží ujsť prenasledujúcej armáde, veliteľ zistí, že jeho záchrannú operáciu brzdí politika, ktorá núti pilota utiecť ďaleko od cesty.