Denník slabocha: Výlet za všetky peniaze
Cesta Heffleyovcov na oslavu babičkiných 90. narodenín sa zmení na divokú obchádzku kvôli Gregovmu najnovšiemu plánu, ktorým je zúčastniť sa stretnutia hráčov videohier. Z tohto cestovateľského dobrodružstva založeného na jednej z najpredávanejších knižných sérií sa stane nezabudnuteľný zážitok!