Denník odvážneho bojka: Rodrick je Šéf
Bláznivé výčiny, úzkostlivého smoliara, stredoškoláka Grega Heffleya pokračujú. Tentokrát sa dej točí okolo komplikovaného vzťahu Grega a jeho staršieho brata Rodericka. Greg sa musí popasovať s doteraz najväčšou výzvou, prežiť víkend len so svojim bratom Roderickom a spĺňať požiadavky z jeho narastajúceho zoznamu pravidiel.