Jednohubky od Pixaru
Pochutnajte si s Pixarom na tejto sérii krátkych filmov s vašimi obľúbenými postavami v úplne nových príbehoch ako na zahryznutie. Z dielne animátorov Pixaru prinášame rýchlu ochutnávku Pixar zábavy.