Krásne maličkosti
Seriál Krásne maličkosti podľa úspešnej knižnej zbierky od Cheryl Strayedovej je o žene, ktorej manželstvo je v koncoch, dcéra sa s ňou takmer nerozpráva a jej spisovateľská kariéra je na bode nula. Keď jej kamarát navrhne, aby prebrala poradenskú rubriku v časopise, Clare si myslí, že je tou poslednou vhodnou osobou pre túto prácu... a možno práve ona je na ňu kvalifikovaná.
Keď sa Clare začne rozpadať život, poprosia ju, aby začala písať do poradenskej rubriky Drahá Sugar.
Danny a Clare sa snažia urovnať si svoj vzťah a Clare uvažuje nad cestou, ktorou sa nevybrala.
Keď čitateľka napíše o hanbe svojho frajera, Danny a Clare sa pozrú na svoj sexuálny život.
Keď Amy dostane skvelé správy na tvorivom workshope, Clare premýšľa, či ju jej rodina nebrzdí.
Keď sa Rae dozvie šokujúcu správu od Dannyho, prezradí, kto naozaj odniesol chýbajúce peniaze.