Hovor mi klamstvá
Seriál Tell Me Lies sleduje búrlivý, no opojný vzťah, ktorý sa rozvíja v priebehu 8 rokov. Keď sa Lucy Albrightová (Grace Van Pattenová) a Stephen DeMarco (Jackson White) stretnú na vysokej škole, sú vo veku, v ktorom ich život formuje a kedy zdanlivo všedné rozhodnutia vedú k nezvratným dôsledkom. Hoci ich vzťah začína ako každá iná romanca na vysokoškolských internátoch, rýchlo sa dostanú do návykovej spleti, ktorá natrvalo zmení nielen ich životy, ale aj životy všetkých navôkol.