Herečka
Yasemin Derinová, známa turecká herečka, žije už dlhé roky dvojitý život. Tento nečakaný dvojitý život vtiahne Yasemin, ktorá sa skrýva za svoju slávu, do vnútra dobrodružstva plného tajomstiev.
Yasemin, jedna z najznámejších tureckých herečiek, žije už dlhé roky dvojitý život.
Keďže Yasemin pri poslednom love zabila niekoho bezvýznamného, každý v jej okolí je zrazu hrozbou.
Yasemin si na videu z odovzdávania cien všimne niekoho podozrivého a vystopuje ho až domov.
Na základe svojho vyšetrovania Ahmet zistí, že po Yasemin ide spoločnosť s názvom Zóna 22.
Yusufova vražda má na policajnej stanici silný ohlas. Semih si myslí, že ich dovedie k Lovcovi.
Tvárou v tvár Mazharovi Yasemin musí robiť to, čo chce. Güneşová zatiaľ prenasleduje Yasemin.
Yasemin a Taner sa zúčastnia televíznej šou. Taner zomiera v priamom prenose hrozným spôsobom.