V Clearingu
Amy vinia z Ashineho zlého správania, a tak je nútená si dať LSD ako súčasť očisty od hriechov.
Polícia vtrhne do Blackmarshu zachrániť deti. Wayne hovorí Freye, že ich dcéra zrejme utiekla.
Adrienne našli v Paríži, zatiaľ čo Freya vidí Dr. Lathama ako rozpráva o Príbuzenstve.
Vo viere, že Adrienne dokáže cestovať v čase, jej Dr. Latham pomáha pri založení Príbuzenstva.
Adrienne vydajú a Henrik je prepustený z väzenia a neprezrádza, čo sa stalo s Ashou.
Pri hľadaní Billyho Freya nachádza Adrienne na ostrove ako sa snaží vzkriesiť Príbuzenstvo.