Bostonský škrtič
Krimitriler o priekopníckych reportérkach, ktoré ako prvé písali o známych vraždách Bostonského škrtiča: Lorette McLaughlinovej, reportérke z novín Record American, a jej kolegyni a priateľke Jean Coleovej. Ako obetí pribúdalo, táto dvojica sa odvážne pustila do vyšetrovania, pričom pri svojej ceste za pravdou obe vystavili nebezpečenstvu vlastné životy.