PHOENIX: EDEN17
V ére vesmírneho výskumu Romi a jej milenec George utekajú zo zničenej Zeme, hľadajú nový svet len pre nich dvoch a usadia sa na planéte Eden17. Ukáže sa však, že je to pustá planéta nevhodná na obývanie ľuďmi.
V ére vesmírneho výskumu Romi a jej milenec George utekajú zo zničenej Zeme, hľadajú nový svet len pre nich dvoch a usadia sa na planéte Eden17. Ukáže sa však, že je to pustá planéta nevhodná na obývanie ľuďmi. Po strate Georgea pri nehode je Romi odhodlaná prežiť so svojím synom Kainom a vstúpi do hibernačného modulu. Keď sa po 1 300 rokoch prebudí, zistí, že Eden je teraz domovom prosperujúceho mesta, ktoré vybudovali potomkovia Kaina a mimozemskej formy života známej ako Moopy. Romi tam žije ako kráľovná, ale ako starne, jej túžba po Zemi silnie. Jedného dňa dieťa z Edenu menom Com pochopí Romine pocity a rozhodne sa vydať na cestu, aby ju vzal na Zem.