Keď osamelý brooklynský barman Bob Saginowski (Tom Hardy) objaví kvapku iného druhu v podobe zbitého šteniatka pitbula, ktoré zachráni pred istou smrťou, dostane sa do kontaktu s Nadiou (Noomi Rapace), záhadnou ženou skrývajúcou temnú minulosť.
Film Kvapka sleduje osamelého barmana Boba Saginowského, ktorý v podsvetí brooklynských barov tajne prevádza peniaze miestnym gangstrom – „kvapky peňazí“. Pod tvrdou rukou svojho zamestnávateľa a bratranca Marva sa Bob ocitne v centre nevydarenej lúpeže a zapletie sa do vyšetrovania, ktoré siaha hlboko do minulosti štvrte, kde priatelia, rodiny a nepriatelia spolupracujú, aby si zarobili na živobytie – bez ohľadu na cenu.