Cesta do zatratenia
Nájomný vrah sa ocitne na úteku, keď sa snaží zachrániť svojmu synovi život a pomstiť sa tým, ktorí mu uškodili.
Dvaja otcovia: Michael Sullivan, nájomný vrah pre írsku mafiu v Chicagu v časoch veľkej hospodárskej krízy a John Rooney, Sullivanov šéf a muž, ktorý ho vychoval ako syna. Dvaja synovia: Michael Sullivan, Jr. a Connor Rooney, obaja zúfalo sa snažiaci získať priazeň svojich otcov. Žiarlivosť a súťaživosť ich privedie k vzájomnému stretu a zamieša Sullivanovu prácu s jeho súkromným životom, čo spôsobí smrť jeho manželky a mladšieho syna Petera. Teraz je Michael Sullivan a jeho druhý syn na ceste, ktorú podnietila tragédia a poháňa pomsta.